Sju Saker


 
- Jag fastnar för redigeringar i perioder, just nu är det rätt neutral redigering.
 
- Jag har minst 15 böcker hemma som jag vill läsa och tänker " det ska jag göra i sommar" sen slutar det med att jag lånar böcker på bibblan och böckerna hemmifrån förblir olästa.
 
- Jag älskar att göra listor, om allt möjligt. Speciellt saker jag måste göra/komma ihåg för att inte glöma något.
 
- Jag gillar alla serier jag läser. Twilight, Harry Potter, Hungerspelen och Engelfors-trilogin är bara några av dem.
 
- Jag har förtillfället en crush för kommatecken, det slinker in lite här och var även om dem inte passar..
 
- Jag klarar inte av okorekt skriva meningar, man ska ha mellanrum efter punkt, komman mm. Detta stör mig när jag måste ta bort ett mellanrum för att det är förmånga tecken på twitter.
 
- Jag är inne i någon form av klant-ålder. Slår i mig själv och saker överallt, fattar inte ens hur jag lyckas. 
 
Tidsinställt inlägg, är just nu i Prag



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: