CANON EF 100MM/2.8L USM IS MAKRO


Bilderna är lånade från Elin Kero med tillåtelse av henne (alla bilder är tagna med Canon EF 100mm/2.8 USM macro)
- collage är gjort av mig -
Har länge funderat på att skaffa ett makro objektiv, dock tror jag inte att jag någonsin kommer ha råd med Canon EF 100MM Makro så tänkte att jag för en gångs skull kunde vara med i en tävlig och försöka vinna det istället genom dustins tävling. Jag vet att chansen är extremt liten men det är värt ett försök!

Om jag skulle vinna så skulle jag aldrig släppa taget om det, jag hade fotat & fotat ända tills jag blivit lika bra (till och med bättre än) som Elin Kero (hon har fotat de fina bilderna över!). Jag hade blivit superlycklig om jag finns chansen att vinna detta objektiv så nu är det bara att hålla tummarna! :)
dustinHomeCompetition.jpg Är du på jakt efter nya kameratillbehör? Välkommen in till vårt breda sortiment på Dustin!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: