Sju Saker



- Jag älskar serien Vänner och har alla säsongerna.

- Jag lägger nya kläder i garderoben med prislapparna på, jag har tillexempel ett par strumpor som fortafanden har kartong runt sig.

- Jag är rätt pedantisk, är jag inte helt nöjd med något är det bättre att skita i det helt och hållet.

- Jag läser i omgångar, fastnar jag för en bok läser jag varenda ledig minut tills den är klar. Sen kan det gå en månad innan jag börjar på en ny bok.

- Jag börjar serriöst tro att jag är beroende av kameraväskor, jag har fem stycken nu. Snart fyra.

- Jag glömmer bort att visa många av bilderna jag fotar (här över är tex. fyra bilder tagna vid samma tillfälle som dessa)

- Jag skrattar åt allt när jag är trött, speciellt dåliga skämt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: